No one's laughing at God when they're saying their goodbyes

visst har jag varit duktig på att uppdatera idag? kanske för duktig.
när jag kollar vad jag har gjort för inlägg idag frågar jag mig flera gånger "varför?". så sjukt ointressanta saker jag har skrivit men vem bryr sig ? bättre än att inte skriva alls kanske. men jag tänkte såhär: när jag ändå är igång och är så duktigt så kan jag väl lika gärna skriva ett så kallade godnatt-inlägg.
så detta blir mitt lilla godnatt-inlägg:

just nu sitter jag med tunga ögonlock och kollar på kläder. jag har fastnat för en hel del. yummie !
jag har övervägt ifall jag ska gå och lägga mig eller ifall jag ska sitta uppe och kolla på en film, som jag i och för sig inte har sett börjar på och inte riktigt vet vad den handlar om. men det jag fått veta efter att ha lyssnat på mamma är att det är "skitbra skådisar med i den här filmen" och att den typ handlar om någon tjej som forskar om typ rymden.
jag tror jag har övervägt klart nu. det blir sängen för mig, och det på momangen.
imorgon ska jag ju som sagt träffa cajen igen, kommer bli kul !
men nu ska jag ju, som ni redan säkert förstått, sova.
så godnatt mina små puddingar !
hejsvej


här får ni en bild jag tog tidigare idag,
ja, såhär var min klädsel idag, ifall ni undrade liksom-

men som sagt, sovgott nu ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0