När såren läker, och regnet känns, gör din tolkning, häll mig full med svar, Rita figurer, och dra en gräns

Hejsan bloggen !
Idag har varit en helt okej dag, eller njaa. känner mig inte riktigt hundra just nu men that´s life.
efter skolan gick jag hem till min älskade hanso, mysigt mysigt ! vi käkade mackor och sen bar
det av till dans. och jag förvånar mig själv men jag måste faktiskt säga att det gick väldigt bra
idag. vi blir fyra pers på stora scenen på stadsteatern men vad gör det egentligen ?
Nu blir det strax fika med passionskaka typ. hmm, har aldrig smakat det förut men
passionsfrukt är gott och kaka är gott så.

nu ska jag sluta skriva !
hejsvej


underbara älskade vänner.
tack för att ni är ni ! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Verkligen en snygg bild! ;P

2011-04-15 @ 22:21:31
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0