Na na na na come on

mina armar värker och mina ben värker.
gårdagens cheardans lektion visar sina spår och dagens ridlektion gjorde det hela inte alls bättre.
red en häst som var så jobbig att jag var sjukt nära att bara kasta mig av hästen och springa därifrån.
jag säger bara såhär: att spänna underarmarna medans man ska slappna av i axlarna är ju inte det lättaste, eller?
aja, nog pratat om ridning, jag tror inte att många därute är så intresserade av hur man hoppar upp och ner på en häst och sånt ridsnack.
det var en rätt chillig dag idag också. eller ja, egentligen har vi sjukt mycket i skolan så det borde inte bli så himla chilliga dagar men eftersom jag inte riktigt orkar bry mig (fy agnes, det är gymnasie i höst! tänk på skolan nu för fasiken). och jag ska säga något som är helt fantastiskt: dagens tyska var faktiskt väldigt rolig ! fast själva tyskan var ju inte det roliga, utan det roliga var ju mina bordskamrater sara, josefin och emma. najs najs najs najs najs najs najs najs !
imorgon är det friday, friday, gotta get down on friday !
och dagen efter det är vaaalboooorg ! gött.
men nu ska jag nog torka håret (annars kommer jag vakna imorgon och ha en igelkott på huvudet typ) och sedan gå och sussa.
puss och godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0