montana or fat-ana

nu har jag gjort en artikel till engelskan som ska vara klar imorgon, om ni vill ha en aning om vad jag skrivit om (inte för att jag tror ni bryr er men vafan,) så kolla på bilden och rubriken (som jag har kommit på helt själv, tyckte jag var lite fyndig, hehe) !
nu funderar jag på att gå och lägga mig, överväger för och nack delar med att gå och lägga sig. fördelarna är nog lite flera tror jag. men programmet "99 saker man måste göra innan man dör" lockar ju faktiskt väldigt mycket. men orkar jag, that´s the big question.
juste, jag har hittat en balklänning också. fast den stora nackdelen med den är att den är från H&M så jag lär ju inte bli ensam med den, men det ännu störra fördelen med den är att den är så sjukt snygg. och så har jag hittat en avslutningsklänning också. jag får väl gullegulla lite med mor och far så de kanske vill lägga ner några slantar på klänning och skor till mig, hihihi.

nej, nu är fördelarna för att sova väldigt starka och min hjärna säger åt mig att gå och lägga mig nu när det ändå är paus i "99 saker man....", det är nog bäst. för när det börjar igen och jag hör pappa och albin sitter och garvar så är jag nog fast. då åker jag dit. då hittar ni mig sittandes i soffan istället för i sängen.
så bäst jag skyndar mig för nu börjar det nog snart.
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0