Laugh until we think we'll die, barefoot on a summer night never could be sweeter than with you

nu är jag precis hemkommen ifrån maxi. och på maxi bevittnade jag en fullvuxen kvinna, helt öppet utan att ens tänka på att kanske vara lite diskret, stå och rafsa sig mellan benen. och när jag såg detta flög tankarna mot kina, saknade kina och saknade michelle.
och ni kanske undrar varför jag börjar tänka på kina när en kvinna rafsar sig mellan benen. jo, för att i kina var det ingen big deal ! man kunde göra det när man vill, var man ville. punkt slut.
ikväll kommer sanna och annika hit och käkar med oss. mysigt ! det blir grillat och potatisgratäng. inte helt fel.
och när de ska bege sig hem igen så hänkar jag och sleepar där. det kommer bli najs najs najs najs najs najs najs najs. och apropå najs najs najs... så saknar jag mina bruds ! 

oj, detta blev ett väldigt konstigt inlägg men bättre än inget ! 
nu ska jag övertala min bror om att hoppa studsmatta med mig, önska mig lycka till ! 
men ni får ha en fortsatt fin påskafton,
ät ägg ! 
hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0