I hate to turn up out of the blue uninvited but I couldn't stay away, I couldn't fight it.

nu är klockan tio i ett och inte fan jag har gjort ett skit idag. inte har jag väl städat mitt rum som jag så duktigt skulle göra idag ? nej, istället har jag ätit och kollat på sex and the city och nu sitter jag här vid mitt piano och lyssnar på en cover av someone like you ! duktigt kille som sjunger faktiskt, fast orginalet är ju såklart tusen gånger bättre. jag är jättesugen på jordgubbar (gud vad bra att cajen skulle ta med sig det imorgon när hon kommer hit, hihi).
och nu kom jag på att det redan är onsdag. och imorgon är det torsdag, sen fredag, sen lördag, sen söndag, sen måndag, och sen tisdag .. det är alltså fem dagar tills man är tillbaks i skolbänken. hemska tanke ! jag får väl försöka ha så tråkigt som möjligt de sista fem dagarna så tiden går saktare. hah, knappast ! det här lovet jag ska ta vara på och ha så kul som det bara går.
nej, nu jävlar ska jag städa (va hände med att ta vara på lovet egentligen?).
hejdå på er !

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det fanns inga jordgubbar på affären :'( de var typ mögliga :( men mamma köppte hallon! :) <3

2011-04-20 @ 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0