Home is wherever I’m with you

Yees, första skoldagen avklarad. nu bara tre dagar sen är det valboooorg !
och denna tisdag har varit en otroligt skön dag, inte för att tisdagar brukar vara jobbiga men.
började med klasstid (och den "lektionen" är ju inte så jäkla ansträngande, inte alls ansträngande faktiskt,) och då fick vi veta att bilden (sista lektionen på dagen) var inställd så vi slutade tidigare. och det betydde : LÄNGRE TID PÅ MUSIKSKOLAN ! och moa satt med ett cykelsadelskydd på huvudet när den snygga killen kom idag, väldigt kul tyckte jag, men det tyckte nog inte hon.
nu borde jag verkligen göra skolarbete. men jag orkar inte .. jo, jag måste ! engelskan ska ju förfan in imorgon, *suck*.
aja, jag får väl pigga upp mig själv med att tänka att det bara är tre dagar kvar, sen valborg !
hejsvej


en bild från lördags, men jag hade samma blus på mig idag
så who bryr sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0