Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

började dagen med att ta en näve ostbollar och efter det var jag inte sugen på frukost längre.
om en halvtimme ca kommer cajen och hämtar upp mig och sen bär det av mot bääää-linge.
jag kan garantera att min söndag kommer bjuda på många skratt, för man kan inte göra annat
när man umgås med cajen. hon får den mest bittra person att le, det kan jag lova ♥
och imorgon blir det ju som sagt picnik. kollade vad vädret ska vara då, och det är sol och moln
och tolv grader. snälla gode gud gör så att det blir strålande sol och iallafall minst femton grader!
jag håller tummarna för de och hoppas att gud är på bra humör idag ! han borde ju vara snäll
mot mig nu eftersom jag faktiskt släpade mig ur sängen halv åtta bara för att gå på gudstjänst
och vara lite kyrklig av mig.
Aja, nu ska jag göra mig klart och sen bär det som sagt av mot kyrkan !
hoppas er dag blir lika bra som min kommer bli !
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0