det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Vad gör jag egentligen uppe såhär tidigt?
När jag väl kan sova hur länge jag vill så vaknar jag av att jag håller på att kissa på mig.
Hur irriterande kan inte det vara ? Idag har jag inga planer alls, ska nog träna om jag orkar.
Ja, det är klart jag orkar för fan !
Men sen efter det så har jag inga planer längre. Jo ... städa mitt rum !
men det är lika bra, för imorgon får jag finbesök av ingen mindre än cajenbajen södblom !
Aja, varför skrev jag detta egentligen ?
så sjukt ointressant .
hejdå

bättre bild än såhär får ni inte,
för jag tror att om jag skulle lägga ut en bild där ni faktiskt såg mitt
ansikte skulle nog statistiken sjunka drastisk.
så den här får duga !
tack för mej,
hejsvej

Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-04-16 @ 10:31:03
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0