Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer

yes, nu har hela veckan gått och det är bara en dag kvar i skolan.
solen är på min sida och jag känner på mig att detta kommer bli en bra dag.
och imorgon är det valborg. najs najs najs najs najs najs najs najs !
idag vaknade jag klockan halv fem och trodde att klockan var typ halv sju så jag fick lite halvt panik och sprang upp och kollade klockan och insåg att den bara var just halv fem och gick och lade mig igen... klarvaken.
sen somnade jag om igen och vaknade igen halv sju.
ja, där fick ni en liten historia om min morgon.
nu har jag inget mer att skriva,
men jag skriver mer ikväll.
puss & kram & nyp i stjärten


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fett söt Agnes!!:D<3



Btw, ny blogg!^^

2011-05-01 @ 15:49:45
URL: http://sunmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0