skype = bajs just nu !

hejsan bloggen !
jag har nu varit vaken i två timmar . anledningen var för att jag hade ställt klockan för jag trodde vi skulle hänga på låset till olssons frisörer. men när jag märker att varken mamma eller pappa hade satt på alarm så förstod jag att det inte skulle bli någon hänga på låset idag inte ..

nu ligger jag här i soffan och försöker prata med michelle på skype men just nu låter det mest så här "shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh". sjukt irriterande.
annars brukar skype vara ett skitbra sett att prata på men idag är det bajs !

idag vet jag inte riktigt vad dagen kommer bjuda på . ska typ följa med sanna och kolla på en fotbollsmatch (tror sannas kompis astrid också skulle med :) och sen sover jag hos henne . mysigt ! var evigheter sen vi var sist så det ska bli grymt kul :)

nu ska jag försöka ringa michelle igen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0