sebastian krantz = barbie !

hejsan bloggen , en irriterad agnes här just nu ! varför varför varför skickade juryn vidare sebastian och skickade hem gull-anton ? :o usch , jag gillar verkligen inte sebastian .. fy fy fy !
som tur är så gick ju de absoluta favoriterna alice och elin blom vidare, annars hade det med nästan hundra procent säkerhet varit sluttittat för min del , hehe ..

imorgon hoppas jag på att få åka till någon frisör och klippa av mina slitna toppar, få någon sorts ordning. hur nu det ska bli,. jag har alltid haft problem med mitt hår, för så fort jag plattar det blir det hur slitet som helst, men det är väl nått man får leva med.

nu ska jag kolla på någon turkisk film mamma och pappa sitter och kollar på ;) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0