övning ger färdighet

hejsan bloggen !
sitter här och om & om igen lyssnar på låten "det snurrar i min skalle" som jag , moa & maria har bestämt oss för att kunna utantill. och från att bara kunna en mening kan jag nu hela låten bortsett från några meningar. men som rubriken lyder så ger ju övning färdighet.

men efter två nätter i gotland, och en nästan sömnlös natt igår så är jag ganska så trött så min hjärna säger åt mig att dra mig tillbaka och resten av kroppen kan inte göra annat än att hålla med så därför ska jag gå och lägga mig och läsa nu så är jag pigg imorgon när det är KULTURNATTEN !

puss mina älskade !
sov gott nu :)


jag, just nu, i min mysiga myströja :)

puss älskade


Kommentarer
Postat av: ida

älskar mysiga myströjor.. hihi!! :D

2010-09-11 @ 09:38:18
URL: http://idalindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0