om det är några man inte glömmer så är det 9c

hejsan bloggen !  det blev visst en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka igen och ska försöka så gott jag kan.
i tisdags åkte jag och världens underbaraste klass till gotland och var där till torsdag. det var en helt underbar resa som man aldrig kommer att glömma , alla kom varandra lite närmare. och jag & frida, som i sjuan var som siamesiska tvillingar började umgås mer igen ♥


och imorgon är det kulturnatten här i uppsala. vad hade ni tänkt göra ?
jag hade iallafall tänkt träffa maria och moa och gå på gratiskonsert i musikens hus. familjen är det som ska uppträda. ska bli skitkul, även fast jag inte lyssnar sådär jättemycket på dem men ;)

men nu ska jag gå och umgås med min kära mamma och mormor som tydligen skulle komma idag

 

puss


just nu , trött och sliten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0