100% lyckad kulturnatt

god eftermiddag bloggen ! kulturnatten blev verkligen superlyckad :)
först på dagen gjorde vi kanske inte så jättemycket, gick mest runt och tittade på massa olika grejer.
sen när klockan närmade sig åtta bedrog vi oss som sagt till musikens hus och klockan nio började själva konserten men sjääälvklart var det så att familjen som vi var där för skulle spela sist men whatever.
men en grej som fick mig att skratta lite var när en tjej, fjortis i det här fallet, började skrika när Monty spelade "famiiiiiiiljeeeeeen". då fick man en jädra lust att fråga henne vad sjutton hon gjorde där när hon inte ens visst vilka som var vilka .. hehe

idag har jag inte gjort jättemycket. sov över hos maria, åkte därifrån ungefär halv tre sen nu ska jag försöka städa mitt rum ;)

puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0