usel uppdatering !

hejsan bloggen ( : förlåt för en riktigt usel uppdatering i veckan , men våran laptop har blivit kapputt och våran andra dator (som jag sitter vid nu) är skitseg så därför har det blivit väldigt dåligt med inlägg.

idag är det fredag & studiedag vilket jag är grymt glad över, för jag hade verkligen inte orkat en dag till i skolan .. hehe !
idag har jag inte några planer alls men nånting ska man väl hitta på , kanske ringer någon eller nått. vi får se vad dagen har att erbjuda.
blev riktigt sugen på att gå på bio och se " i rymden finns inga känslor " men med vem vet jag ikke så vi får se ;) hehe

nu ska jag försöka städa mitt rum , suuuuck !

pusshej  ,
uppdaterar mer i eftermiddag/ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0