tyska in my ass !

hejsan !
okej , den här kväll har jag kommit på hur mycket jag hatar tyska ! tyska är det värsta, det idiotiska, och det mest tråkiga jag vet . jag fattar noll av alla modala hjälpverb, sind och sein och haben och bla bla bla bla ... allt det där är bara så otroligt värdelöst ! jag menar; jag har inte precis tänkt gifta mig med en tysk och flytta till tyskland. nepp , icke sa nicke ! i hatte deustch , eller hur fasiken man nu säger jag hatar tyska på tyska. jag gav upp för ungefär fem minuter sen och bestämde mig för att det får gå hur f*n det vill imorgon, i dont care ! jag kommer ändå inte ha någon användning av tyska i mitt vuxna liv . ( även om jag nyss skrev detta inlägg så vet jag att jag kommer sitta på tyskan imorgon och svära tyst i mitt huvud över att jag inte kan skiten ... f*ck )



nu ska jag städa , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0