studiedag = slappa & städa ...

hejsan bloggen !
jag sa ju tidigare att jag skulle städa mitt rum. men det slutade, som alltid, med att jag satt och spelade mitt älskade sims-spel som jag har på mobilen.
nu sitter jag och lyssnar på "i kissed a girl" och kollar på bilder från sjuan/åttan. så fort jag hör den låten tänker man tillbaka på tiden i sjuan. vi lyssnade på den hela tiden verkligen , hela tiden !
väldigt jäkla pisstråkigt är det att vi redan går i nian .. kommer sakna klassen sjukligt mycket när vi ska börja gymnasiet .. :( 

men nu ska vi tänka glad posetiva tankar ! :) 
idag blir nog inte så mycket mer än en slapp - & städdag. men det kan vara skönt det också. 
smsade mamma för en stund sen och frågade om vi kunde åka till gränby ikväll , bara hon och jag :)
men nu SKA jag städa :) 

puss♥ 



( sara , där är den där tröjan vi snackade om , sötnos )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0