spelnörden nummer ett

sådär, nu har jag varit duktig och slukat mitt 28kronors-godis , fast de sista bitarna gav jag åt albin & hans kompis. ibland är jag allt snäll !
nu har jag bestämt mig för att klara en viss level på ett spel , helst innan jag går och lägger mig. jag vet inte vad det är , men spel lockar alltid mig ! speciellt såna när man är en liten figur och ska hoppa runt på massa plattor och fånga pengar och rädda ens vänner , sånt gillar jag ! och det är sånt jag brukar göra på helgerna, då det inte finns så mycket mer att göra här ute på landet.
nej, jag är inte en sån som är ute och super sig full varje helg som väldigt många andra femtonåringar. jag är en sån som sitter hemma, kollar på idol och spelar spel . herregud, de som inte känner mig kommer nu tro att jag är en otroligt lill-gammal liten tönt som sitter här och skriver . det stämmer inte , eller tönt-delen vet jag inte , ibland kan jag vara otroligt töntig.
men whata f*ck är det jag sitter och skriver ?
så jäkla onödigt inlägg, men so  what

aja, spelen kallar !
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0