sovmorgon !

hejsan bloggen :) idag var nog den skönaste skoldagen jag någonsin varit med om.
det var nämligen så att vi började halv tolv, gött som fan ! hade so, fysik och typ tjugo minuters hk sedan var det dags för sjuans kulturklass att ha sin musikal.
och eftersom vi började så sent så sov jag över hos min kära vän herta ( http://hertassjostrand.blogg.se/ ).
det var skitkul :)
och för er intresserade så är här en lista på det vi gjorde :

♦ gick till ica och köpte bacon
♦ lagade pasta carbonara (staving?)
♦ kollade på paradise hotel
♦ räknade matte
♦ pratade i telefon
♦ spelade gitarr
♦ sov

sådär :)
nu ska jag spela favoritspelet bubble struggle ! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0