skoooooltrööööööött !

hejsan svejsan bloggen !

nu är jag hemma efter ännu en dag i skolan. och just nu är jag så otroligt skoltrött så jag vette sjutton vad som har hänt. förut har jag alltid varit jättepigg på mornarna och, inte längtat, men inte haft problem med att gå till skolan. men nu vet jag inte vad som hänt ! jag snoozar (stavas det verkligen så?) alldeles för länge och har ångest så fort bussen kommer . blä blä blä !!

aja, nu sitter jag här och lyssnar på favoritlåten (för tillfället iallafall) skinny love av Bon Iver. sjukt bra !

har inget mer att skriva men jag tänkte göra en liten hiss/diss innan jag säger hejdå ;)

hiss

att det är fraktfritt på nelly.com - wohoo ! nu jäklar ska jag in och kolla ifall man kan hitta något fint till hösten/vinter ! gör det ni med tycker jag ! nelly.com är en grym sida ;)

diss

att det i år kommer vara den kallaste vintern på TUSEN ÅR - skojar de eller ?! KALLASTE på TUSEN ÅR ! jag börjar redan fundera på att gå i ide och vakna igen någon gång när snön är borta , eller iallafall när det är som kallaste som i år säkert kommer vara -100 ! shit , jag kommer nog dö ,


allt för mig !

puss&shohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0