skolfoto = bajsbajsbajs

hejsan bloggen ! den här veckan har på något konstigt vis blivit som en liten bloggfri vecka men now i´m back !

idag var det skolfoto och jag blev iiiinte nöjd.. skit också . det hade ju inte skadat om man blev fin precis..
men nu sitter jag här och det regnar och blåser ute och jag har grymt ont i magen. kanske ska träffa hanna senare ikväll, men just nu känns det som att jag tror jag skippar det . är så j*kla trött och sliten efter skoldagen idag. vet inte varför , egentligen var den ju inte så jobbig bortsett från att vi hade prov första lektionen . suck !

men nu ska jag göra min favoritsysselsätting : spela spel

pusshej

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-10-07 @ 18:29:23
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

äsch då! du kan prova ringa dit o fråga om de kan skicka till dej de andra bilderna de tar ju alltid minsta två bilder på en person..

hoppas de funkar!(:

ha de bra, kram

2010-10-07 @ 18:38:53
Postat av: Sarah

äsch då! du kan prova ringa dit o fråga om de kan skicka till dej de andra bilderna de tar ju alltid minsta två bilder på en person..

hoppas de funkar!(:

ha de bra, kram

2010-10-07 @ 18:39:14
URL: http://bakfickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0