seg som en godisråtta

gooooodmooooooorgooooooooon sverige !!
eller okej, godmorgon när klockan är tjugo i ett kanske är lite fel så vi gör om det :
goooooddaaaaaaaaaaaaaaaaaag sverige !!
sådär , nu är jag nöjd.

idag vet jag inte vad jag ska hitta på . förmodligen inget mer än att följa med och hämta matilda på arlanda. om jag nu får plats i bilen eller om mamma och pappa ska skjutsa hem några fler . vi får la se .
nu sitter jag här med en turban på huvudet och har mensvärk, inte kul inte ! men det är sånt man får leva med när man är tjej , suck !


aja, jag har inget mer att skriva, men jag uppdaterar mer senare idag
pussshohej

det här är nog mig inom en snar framtid
om jag inte slutar äta onyttigheter och
börjar träna .

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0