nu är hon hemma !

hejsan bloggen !
nu har jag , i och för sig har jag varit hemma väldigt länge, hämtat hem min syster ! eller ja, det var egentligen pappa som gjorde det, jag var bara med (;
och trot eller ej så har jag saknat henne, väldigt mycket ! men nu är hon hemma och det är kul :)

sitter här och kollar på filmer som är gamla som gatan, eller åtminstone två/tre år gamla, hehe ! man hittar en hel del smått och gott kan jag ju säga , en del snusk också . hehe ..

det här är bara ett smakprov på vad jag hittat, och det här är typ...
ja, det jag menade när jag sa snusk. hanna och jag hade hittat
funktionen stumfilm på våran (då) nya kamera och hade väldigt
roligt med den verkar det som. och jag har roligt åt det vi gjorde då
just nu , tårarna rinner kan jag säga !


men nu ska jag städa ...............................
önska mig lycka till ! 
 
puss o shohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0