nelly.com = me likiiiiiie ( :

hejsan svejsan igen !
sitter nu och dreglar över en mössa som jag har sett på nelly.com . en vit och svart stickad sådan med pälsdetaljer. grr, den är snygg och säkert superdupervarm i vinter (; och den går på 179 svenska kronor. det tror jag den är värd. men jag ska se om min kära moder och kära syster samtycker. dock kunde jag inte lägga ut en bild så ni fick se konstverket .. hehe ! försökte flera gånger , men gav upp när jag blev så förbannad att jag fick lust att drämma till datorh*lvetet med ett baseballträ .., fast egentligen var det nog inte datorns fel utan blogg.se:s fel , men wtf ;) 

nu ska jag spela spel och sen ska jag fortsätta städa mitt rum (som bara blivit stöckigare än det var tidigare eftersom jag bestämde mig att städa min garderob och slängde ut allt som var i den på golvet, suck vad dum i huvudet jag är ibland..)
och nu råkade jag komma ut en knapp så att all text blev kursiv, fasiken vad drygt ! det går liksom inte att få bort ... aja, då fick det bli ett kursivt inlägg då.

pusshej♥


här har ni en kille med världens nog bästa självförtroende. hehe ...
man vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser sånt här ,

jaja, jag vet inte ens varför jag la upp den där , antagligen för jag känner mig helt jäkla humorbefriad nu , och ville väl ha mig ett gott skratt men det enda den där filmen precis åstadkom var ett lättillamående .

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0