namn man är glad att man slipper

Dessa namn såg jag i boken "damernas dassbok" och jag tycker verkligen synd om de personer som heter dessa namn + att även om jag kanske försöker att se det fina i "namnet" så kan jag inte förstå hur föräldrarna tänkte när de döpte deras barn så konstiga namn. och jag kan inte alls se det fina i dem .
här kommer de :
namn man är glad att man slipper

flicknamn :

Anus
Fisk
Gay
Gunnar (tänk på att det är flicknamn)
Hans
Henrik
Hora
Pung
Tuttan
Herr
Ull

killnamn :

Balle
Bög
Fan
Pung
Gay-olof
Bebis
Farzan
Stake
Barbapappan

sådär, och det där var inte alla namn heller. det fanns fler men jag orkade inte skriva alla.
är det någon mer än jag som tycker synd om dessa personer som heter Hora och Pung och allt vad det nu är.
Men Gay-olof tycker jag var det roligaste namnet. ha ha ..

nu ska jag kolla facebook,
tjarå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0