jobb = trööööött !

hejsan bloggen !

idag har jag jobbat .
det var nämligen någon mässa på fyrishov , & swedbank skulle stå där och göra reklam så jag blev frågad ifall jag ville jobba och vem tackar nej när det är lön inblandat ? inte jag iallafall. så imorse gick jag upp klockan nio , åkte iväg halv elva och jobbade från elva till tre. det var jobbigt kan jag säga . även om vi inte gjorde särskilt ansträngade saker så blev man trött iallafall , men det var kul ändå .

nu sitter jag här vid datorn när jag egentligen har massa annat jag borde göra , t ex plugga. har typ tyskadiagnos (som var "nästan ett prov" enligt vår lärare, hur det nu kan vara ett nästan prov vet jag inte men :p) och jag ooooorkar verkligen inte plugga .. snart men inte nu .

aja, jag tror inte jag gör något mer inlägg idag, vi får se !

puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0