hiss&diss

hellojsan ! tänkte att jag skulle köra en liten hiss / diss såhär klockan fem i halv fyra söndagen den tredje oktober tvåtusentio.

dagens hiss går till hösten!
motivering - jag har tidigare klagat ganska mycket på hösten. att det bara regnar och så men det är ju inte olagligt att ändra sin åsikt och nu har jag gjort det. för hösten är faktiskt väldigt mysig med alla dessa färger och alla fina stickade tröjor som hänger i skyltfönstrena . jag gillar hösten ! fast inte när det regnar . men annars ! och igår ska jag köpa på mig många fina mysiga koftor .

japp , det var dagens hiss det . och nu till dagens diss : söndagar!
motivering - söndagar är verkligen en pissdag! iallafall tycker jag det . för det enda jag gör på söndagar är typ att sitta vid datorn. och jag går typ jämt runt i pyjamas och mjuckisbyxor för jag inte orkar byta om till vanliga kläder . plus att söndag är dagen före måndag vilket betyder fem dagars skola och det är verkligen inte kul, speciellt nu när man ska ha skolfotografering på torsdag och har tre dagar att hitta något vettigt att ha på sig .. inte kul inte kul !

tack för mig leverpastej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0