hemma

hejsan bloggen !
idag blev det ingen skola för mig tack vare ett illamående som drog över mig runt halv tre tiden inatt.
vaknade av att jag mådde så illa att jag trodde jag skulle spy vilken sekund som helst. sen när illamåendet hade lagt sig något kunde jag inte somna om och började anklaga tjejen som i måndags spydde när jag satt på bussen på väg hem .. och eftersom hon satt rätt nära mig så trodde jag ju såklart att det var hon som hade smittat mig ..
iallafall , imorse när alarmet gick igång klockan sex kunde jag inte gå upp. för nu var det även huvudet som dunkade . så jag låg kvar i min härliga säng till sju när mamma kom in och frågade om det var bra och sedan sa att jag skulle vara hemma .,

nu ska jag plugga lite biologi , önska mig lycka till.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0