helg !

hejsan bloggen
sitter och njuter av känslan att ha två sköna sovmornar framför mig. äntligen är det helg och jag är så glad ! imorn kommer äntligen matilda hem från italien :)
idag i skolan hände absolut inget speciellt , helt vanlig skoldag helt enkelt . så vanlig att den knappt är värd att skriva om.
efter skolan åkte jag ner på stan för att träffa amanda. hann tyvärr inte vara så länge, men vi hann ta en fika på stroken, gå lite i affärer, och se blonda ( en av uppsalas kändaste bloggar, för er som inte vet ,hehe ) .

nu sitter jag här och läser "damernas dassbok" fast jag inte sitter på dass och i den har de en sida med olika namn, som folk alltså heter , som man veerkligen inte vill heta ( tänkte skriva dem i nästa inlägg)
ikväll blir en lung kväll med idol och godis. 
pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0