även om vi bara kännt varandra i ungefär tre år så känns det som
om du funnits vid min sida i en evighet. och utan dig så vore jag ärligt
talat inte den person jag är idag. jag är så otroligt tacksam över att vi
började i samma klass och kom varandra så nära. för en vän som du är
det finaste som finns. en sån vän som alltid finns där och lyssnar och
frågar hur man mår. & även om jag kanske inte alltid är den bästa på
att visa det så älskar jag dig hur mycket som helst och kommer alltid
göra det. du är min klippa i stormen och mitt ljus i tunneln.
du är värd mer än alla pengar i världen och jag hoppas du vet det !
sara , det är du som formar mitt leende och jag älskar dig ♥



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej:), fin blogg kolla gärna in min blogg och kommentera:))?

2010-10-07 @ 17:51:30
URL: http://lovissaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0