döda mig tack !

hejsan bloggen :)
nu sitter jag här framför datorn när jag egentligen borde sitta vid min skrivbord och plugga f*cking biologi , döööööööda miiiiiiiiiiiiig ! jag har TRE prov nästa vecka... biologi, tyska (omprov -.-) och matte , fanfanfan !
men just nu får det vänta lite ;)

igår efter skolan åkte jag hem till sanna och sov där, trevligt trevligt ! vi klarade sex banor på bubble struggle (ja, vi är nördiga) och så kollade vi på ett program där man fick lura sin vän, t ex det var en kille som blev lurad att en annan kille hade mördat en tjej och bla bla bla.. ja, det var typ det vi gjorde
idag åkte vi till gränby för sanna skulle köpa skor och head set och jag kom hem med en påse godis. som bränsle till min hjärna när jag ska plugga , hehe.
nu ska jag spela lite spel :)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0