dagen = bajs

hejsan bloggen !
nu ska jag försöka mig på ett något hyfsat inlägg .
idag var verkligen INTE min dag . sur och äcklig är de två bästa orden som beskriver hur jag kände mig idag .
och en och en halv timme är det DH , tisdagarnas höjdpunkt skulle jag tro . iallafall den här tisdagens.
men what ever , nu ska det inte bli ett helt inlägg med klagomål .
sitter och lyssnar på en bra låt som jag hittade i min syster spotifylista . me like !
och fick ett litet mail av min älskade michelle som befinner sig på andra sidan jordklotet. shit, det är rätt sjukt att tänka så .. att hon är på andra sidan jorden, och att jag faktiskt varit där . wow !

men nu ska jag göra något annat
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0