sjuan ♥



satt och kollade på bilder ifrån sjuan och så hittade jag den här bilden.
kommer ihåg när den togs som om det var igår !
vi ställde upp oss och sara tog min mobil och skulle ta kort.
och så kommer jag ihåg att jag sa " den här ska jag lägga upp på bilddagboken"
och att det var superviktigt att jag inte skulle glömma att skriva att sara
hade tagit kortet. men söta var vi ju :) det måste ni hålla med om?
(observera hur inne det var att göra peaceteknet eller hålla typ ett "V" under hakan!
alla gjorde något av peaceteknet eller V.et förutom jag och frida som göra "fuckyou-
stilen, hahaha !!)

Kommentarer
Postat av: Laila

trevligt :)

2010-11-08 @ 19:29:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0