nymöblerat

hejsan !
det här blir förmodligen det sista inlägget idag eftersom jag om ca 40 minuter ska se på DH och innan det försöka städa lite på mitt nu nymöblerade rum :) fick ett rus och flyttade sängen och skrivbordet och jag är nöjd. det är rätt svårt att göra stora förändringar i mitt rum men en liten förändring gör rätt mycket ;)
och jag har också kollat efter något snyggt stickat pannband (som just nu står högt på min lista) på google och hittar ett exakt sånt som jag har på mig i mina drömmar (hehe) men för vilket pris? 249 + frakt. är det värt det? jag väger för och nackdelar... det är väldigt jämt men jag måste tänka på min plånbok också ... har jag verkligen råd ? jag återkommer om detta när jag fattat ett beslut .

hejdå , nu ska jag städa . slänger in en fin låt som jag hittade på min kära vän towes blogg ( http://toweblomqvist.blogg.se/ )
lyssna och njut



på grund av detta pannband är det nu krig mellan mina två hjärnhalvor.
köpa , inte köpa , köpa , inte köpa , köpa , inte köpa , köpa ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss agnes :*

2010-11-02 @ 23:49:35
URL: http://toweblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0