ny vecka, nya tag

hejsan svejsan bloggen !
nu har vi en ny vecka framför oss och förhoppningsvis en skön och inte jobbig vecka . jag orkar inte annars.
idag har det inte hänt något speciellt, rätt skön dag ;)
nu sitter jag här och är skitglad för jag har precis blivit klar med min svenskauppsats, pjuu ! den var till idag. så jag ska maila över den, för vi var tvugna att skicka den innan tolv ikväll så jag har ju ungefär ... fem timmar och tjugo minuter på mig, ;)
idag på fysiken hade vi vikarie så jag, jennifer, sara, maria, nathalie och magda gick ut till tunet för att läsa och det slutade med att vi satt och gjorde filmer med min mobilkamera, hehe... inte bra agnes, !! du går i nian, det är nu det gäller !!

aja, nu ska jag slappa :)
hejdå !!
puss.

ps. jag lägger upp en bild på mitt nya hår såfort jag har lagt in bilderna på datorn ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0