kinamat, bio & nattpromenad

hello bloggen !
tänkte berätta lite om gårdagen som jag spenderade med mina underbara brudar.
när vi möttes upp i stan gick vi till china garden för att käka.
sen gick vi mot bion för att se "tusen gånger starkare" som var väldigt, VÄLDIGT, bra :)
sen efter bion när vi skulle hem till towe så blev det lite problem.. men vad vore en kväll utan lite problem , hehe.
eftersom jag var tvungen att cykla till stan (jag bor ju ungefär en mil utanför stan så ..) så skulle vi ju på något sett få hem cykeln till towe. och trötta som vi var så orkade vi ju inte gå i 45 min bara för att min jäkla cykel skulle med. så någon av oss kommer på den smarta idén att man får ha med cyklar på bussen. så vi sätter oss vid busshållsplatsen och väntar och när bussen väl kommer frågar vi jättesnällt ifall man fick ta med sig cykeln, men icke sa nicke. lite smått irriterade så vandrade vi till en annan busshållsplats där det skulle gå en annan buss, men där fick man inte heller, så med en liten gnutta hopp kvar går vi tillbaka till den första busshållsplatsen men nej, busschauförerna hade verkligen bestämt sig, vi skulle inte få åka med! så medans sara och maria satt i en varm buss på sköna säten satt jag och towe på en hård cykel ute i kylan och var tvunga att cykla hem till towe. men det var rättså mysigt iallafall, vi pratade om rymden och sånt.
när vi väl var frame hos towe satt vi typ på hennes rum och småpratade och hade det väldigt mysigt.
alltså, en underbar kväll med underbara brudar! kan det bli bättre ? tveksamt

något som jag ska göra nu däremot som verkligen inte alls är bättre än gårdagen det är att städa våran toalett. fyfan...
jaja, det är väl bara att sätta igen. men med bra musik går det nog rättså fort ;) hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0