kill me !

hejsan !
jag har försökt och försökt och försökt få in all skit som man ska kunna till proven imorgon men det går inte ...
och när jag sitter där på min säng som mest irriterad över att lärarna är dumma i huvudet och lägger proven veckan efter lovet så kommer jag på att jag har omprov i tyska också på tisdag ! alltså om någon har en pistol: kom och skjut mig ! eller nej förresten, gör inte det ! jag vill gärna leva ett långt liv ;) men någon som är magsjuk kan väl komma och andas lite på mig så jag åker på jobbigaste magsjukan så jag inte kan gå till skolan på flera veckor ... vad som helst ! jag orkar inte skolan . lovet var behövligt, men en vecka räcker inte ! det behövs TVÅ gärna TRE veckor för att kunna återhämta sig. för det är väl vad loven är till för? att återhämta sig, koppla bort skolan ! nej juuuste, det här lovet var ju till för att plugga , ajdå !

nu ska jag gå och hoppa ut genom mitt fönster.,
nej , det ska jag inte . ni behöver inte vara oroliga.
jag ska bara gå och ta ut mina sorger på min syster och fråga om hon vill spela bubble struggle med mig .
SEN lovar jag mig själv att jag SKA plugga .
puss
skriver nog inget mer ikväll och kanske inte imorgon heller eftersom jag måste plugga .
så godnatt , godmorgon och godnatt så ses vi på onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0