halva veckan har redan gått !

hola bloggen ! det är onsdag, vilket betyder att halva veckan har gått :o jag måste ha väldigt kul i skolan eftersom tiden jämt går så jäklans fort. fast jag har väldigt kul i skolan, tack vare mina underdunderpunderlunderbara vänner :) utom dom skulle det fortfarande vara måndag, ;) dom får mig att skratta och gör mig glad helt enkelt :)

nu sitter jag här i träningskläder och ska snart hoppa i joggingskorna och gå en stund på den älskade crosstrainern ;) fat burner heter programmet jag brukar köra, hoppas namnet kom av en vettig anledning.
och jag är också lite lätt lättad , för vi har en fotoläxa som ska vara inne den här veckan och jag trodde inte jag hade några bilder. men jag hade det :D från gotland ;)

men nu ska jag gå och städa , pusshej!


en av bilderna till min fotoläxa. kanske inte den "proffsigaste" bilden..
men jag gillar den. & jag gillar att erica (som står och vinkar) inte vet
att jag tar kort , utan hon vinkar åt någon annan ;) men jag gillar´t :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0