fyrverkerier

hejsan bloggen ! nu är jag  hemkommen från en mysig och kall eftermiddag/kväll på stan.
åkte vid ungefär två för jag skulle köpa vinterskor och kom hem med ett par bruna stövlar från Din Sko. och jag är nöjd :) dom är varma och sköna och snygga så ;)

nu sitter jag och kollar på The Hills och ska snart mysa med familjen med lite glögg, lussebullar och pepparkakor :)
och imorgon är det dags för skola igen, ångest ! men det är bara att bita ihop. plus att det förmodligen kommer gå rätt snabbt eftersom jag längtar ill nästa helg då jag och brudarna ska ha mysdag och baka och bada värmetunna :)

pusshej !

Kommentarer
Postat av: towe

åå längtar!! :D<3

2010-11-28 @ 19:09:09
URL: http://toweblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0