fem i halv åtta

hola bola !
nu sitter jag här vi köksbordet och har lånat matildas datorn. klockan är fem i halv åtta och jag hinner egentligen med bussen men det är så jäkla kallt och blött så jag åker med mamma :)
idag.. ja , vad händer idag ! juste, jag ska ha gymnasiesnack med gymnasietanten på våran skola :) behövs verkligen ! jag har panik. jag trodde jag visste exakt vad jag ville gå , men efter mässan i tisdags så fick man ju inte lite beslutsångest heller ... host ! det finns så jäkla  mycket ..
aja, nu ska jag kolla lite på våra tyskaglosor ... blää !

här kommer lite webbilder jag tog nyss ;)








hejdå min käraste blogg och dess kära läsare !
hoppas ni får en fin, och inte alltför blöt, torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0