dryg dag !

holabola bloggen !
nu sitter jag här mätt och belåten efter en uuuutsöökt pasta carbonara som jag har gjort alldeles själ (stolt).
idag var en dryg dag, jag vet inte varför . men den var iallafall dryg. men kul hade jag iallafall. vi skrämde lärare på rasten, det var ingen tyska och det var god mat. kan det bli bättre ?

efter skolan tog jag, moa, lowisa och maria bussen till staden. eller jag maria och moa skulle till musikskolan eftersom jag och maria hade piano/sångpedagog och moa sällskapade oss, :) vi pratade med en till början gullig tioårig kille men som sen blev dryg .

men nu ska jag spela lite, sen klockan nio är det äntligen dags igen !! DDDDDHHHHH ! :D

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0