agnes hissar&dissar

hiss:


glöggen - åh, det är så jädrans gott ! med russin och mandlar i och pepparkakor till. finns det egentligen någon godare ? och det är så mysigt att sitta med levande ljus och mysa och dricka glögg. tummen upp till glöggen !

helger - okej visst, jag är skittråkig på helger . jag typ slappar hela tiden och gör ingenting, ibland kanske jag träffar nån kompis eller så men för det mesta så är jag världens tråkmåns. men det behövs verkligen ! tänk om vi inte hade haft helger? jag hade seriöst dött ! länge leve helgerna !!

diss:

förkylning - ja, fyfan ! om jag ska vara ärlig så är jag hellre magsjuk än förkyld. för när man är magsjuk så ligger man och kräks och tror man ska dö i några dagar men sen försvinner det. förkyld det är man i flera veckor och går omkring och hostar och snyter sig hela tiden. nej fyfan för förkylningen !

slask - jag gillar vintern men slasktiden skippar jag gärna. när man vaknar på mornarna och ser hur det bara droppar från fönstren för att snön smälter. nej då får man lust att dra täcket över huvudet och sova tills det är vår / riktigt vinter igen .

sådär,
nu har ni fått två hissar & två dissar.
pusshej


Kommentarer
Postat av: Manda

Då är vi likadana på helger!:D Exakt lika, haha:)<3

2010-11-13 @ 18:48:29
URL: http://mandamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0