nervöös !

hejsan bloggen ! kom typ hem från sanna efter en stund sen, har sovit hos henne , & vi hade superkul , som vanligt :)

nu sittter jag här och skriver med en stor klump i magen, för på söndag är det konfirmation och jag herta, frida & amanda ska spela en teater om nattpärlan , haha ! och sen i går bestämdes det också att jag ska spela piano till rebecka, ann-sofie och sandra som ska sjunga "a drop in the ocean" . snälla gode gud, gör så jag inte spelar fel ! fast jag kan den väldigt bra redan men :) det ska nog funka :p
nu ska  snart min kära mor hjälpa mig att fålla upp den alldeles för långa kåpan jag ska ha på mig. så är det när man är kort, man får fålla upp grejer för att kunna ha på sig dom . eller så skiter jag i å fålla upp den och snubblar mitt i kyrkan för att jag råkar gå på den , njjaa skulle inte tro det :)
 
men nu orkar jag inte skriva mer men eftersom det var ett tag sen jag
la upp en bild så slänger jag in en oerhört snygg bild på mig med min
fina konfirmations-krage ;)

hejdå bloggen
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0