konfirmerad & klar :)

tjena bloggen :)
jahapp, då var man konfirmerad då ! känns faktiskt lite tråkigt att det redan är slut .. kommer sakna våra onsdags faktiskt :( fast det är ändå roligt att vara konfirmerad :)
åkte till bälinge kyrka vid ca halv nio , för klockan nio skulle vi fotograferas , :) skitbra fotograf verkligen !
sen i typ två timmar gjorde vi nästan ingenting, typ lyssnade när några övade på deras sång och sånt :) jag var så otroligt nervös :p
och när vi skulle göra våran teater börjar ju jag såklart skratta .. kanon ! haha, aja, det var väl nervositeten som släppte :p haha !

sen åkte vi hem, farmor & farfar och mormor var också med :) vi dukade fram och käkade suupergod smörgåstårta ! juste , min kära hanna lo kom också och käkade , :) sen va det tårta :)
okej , jag vet att jag skriver sämst just nu men jag orkar inte skriva:p
men jag lägger ut lite bilder på mina presenter : )



fick ett par söta små rosa örhängen av faster och farbror
okej , bilden blev inte så bra men (;


ett jättefint halsband av hanna :)




ett fodral av mamma och pappa som jag kan lägga min ....


.... kamera i som jag också fick av mamma och pappa &
syster och bror :)

min hand ser jättefet ut men vem bryr sig ;)



juste , jag fick också pengar av farmor och farfar & mormor :)
och tulpaner av farmor och farfar :)

tack så jättemycket för alla jättefina presenter !


hejdå
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0