bloggpaus

tjena bloggen :) har inte bloggat på ett tag , men jag har verkligen inte haft någon lust.  har faktiskt försökt några gånger men efter en mening orkar jag inte så ;) men nu tänkte jag skriva lite .
sitter här och desperat kollar på nelly.com efter en fin enkel (helst vit) klänning jag kan ha på mig på söndag, då jag ska konfirmeras : ) jag va och kollade på den andra gruppen när dom konfirmerades och då blev jag jättenervös. jag kan inte precis säga att jag längtar till på söndag :s aja, nog om det :)
idag (och två veckor fram) var vi bara halvklass , för andra halvan är på prao . suuupersköööönt ! :)

aja, nu orkar jag inte skriva mer :) puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0