årspremiär på grönan

helloo bloggen ! en väldigt glad agnes här idag !

igår vid typ tretiden åkte jag och familjen till gröna lund för att träffa moster och kusin som hade åkt enda från norrland till stockholm på klassresa. så vi åkte dit och va med dom på grönan enda tills stäningsdags, och det var så grymt roligt ! :)
så dessutom ganska många kändisar ;) emd va där och repeterade till sommarkrysset som är ikväll , plexus från gladiatorerna va där, och på vägen hem såg vi brolle utanför nån klubb, och juste ! på gröna lund såg vi också kissie, och jag måste bara säga ! vilken töntigt brud alltså ! hon gick runt med sina kääära vänner och trodde hon va något med en jävla sjal över huvudet , som om inte det skulle ge mer uppmärksamhet än om hon inte hade den där sjalen :o så himla töntigt .. plus att den där jävla dennis tog en bild på oss bara för att vi stod och kollade på henne ! och hon blir arg för att folk tar smygbilder på henne :s
haha, okej ! nu ska jag sluta . jag låter seriöst som typ henne själv när hon klagar på folk .

idag iallafall ska jag på genrep till konfan, för imorgon is the big day ! jag är nervös :( aja, det är bra att vara nervös :)

men nu ska jag gå ut i det fina vädret, det är 26 grader i solen :O :D

hejdå bloggen , skriver kanske mer ikväll när jag kommer hem :)
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0