tack & lov att det är sommarlov snart !

hejsansvejsan bloggen ! jag säger bara en sak : TACK OCH LOV ATT DET VERKLIGEN ÄR SOMMARLOV SNART ! just nu är jag så otroligt skoltrött så det inte är sant .. till och med min kropp har stängt av, den vägrade gå upp imorse och den som brukar vara så pigg och hoppa ur sänge på morgonen. men icke ! not anymore (; men det är bara tre dagar kvar nu , det tror jag att jag står ut med :)

är själv hemma just nu , för dom andra är på fotboll och jobb ;) sitter här i en myströja , shorts och bara myyyser :) just nu är jag kär i vädret och lady gaga :) sitter och lyssnar på alla möjliga låtar med henne ! LOVELY  

och juste ! på fredag ska jag kanske se på , bam bam bam baaaam ! SEX AND THE CITY TVÅ ! JIPPIE ! :D

 

men nu orkar jag inte skriva längre ;)

ursäkta den dåliga bildkvaliten men här är två bilder på hur jag ser
ut just nu :)

pusshej







skriver mer imorgon om jag hinner,

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0