norrland är bäst !

tjenispenis bloggis :) bloggar från norrland, eftersom jag är här och praoar :) praoar på ett dagis och det är jättemysigt . jag älskar barn ! : ) fast jag hatar snor !
just nu sitter jag här och lyssnar på " what´s the point" med Johnossi :) gillart väldigt mycket ! och samtidigt så kollar jag på lite fina kläder från h&m :) kusin julia är på fotbollsmatch och kusin alex gör läxan tillsammans med moster tror jag ;)
men jag hittade iallafall lite fina kläder som jag verkligen inte skulle säga nej till :)
på söndag åker jag hem , snyft ! jag gillar norrland . det är så mysigt här, alla känner alla liksom.
och snart slutar skolan och michelle kommer hem ! wohooooooooooooooooooooooooooooooooooo ! :D

men nu lägger jag ut bilder på kläderna sen ska jag gå :)


klänning  149kr


kjol 99kr


kjol 99kr


allt detta skulle ju vara som pricken över i.et i sommar , eller va tycker ni ?

 

norrlandspussar från


agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0