höjden av smärta .. nästan iallafall !

hej bloggen !
sitter här och har så enormt ont i min mun ! var nämligen hos tandläkaren och fastän jag spännt min kära tandställning flera gånger gör det lika ont varje gång och det känns som alla mina små tänder ska ramla ut .. längtar som bara den tills jag blir kvitt den !
efter att jag laddat upp det här inlägget ska jag packa färdigt , för imorgon åker jag , mor, mormor & bror till mina kära släktingar i norr ! :) ska bli så kul så ! är hemma igen dagen innan midsommar (måste ju hålla traditionen vid liv och fira midsommar som alla andra år såklart , hehe)

mina två senaste dagar har jag intensivt umgåtts med mina kära vän maria & igår var vi även med sara :) kul som bara den måste jag säga ! på onsdagkvällen åkte jag och maria in och kollade på sex and the city 2, grymt bra film ! rekomenderar den verkligen ! strunta i att den fått dålig kritik , se den , den är sevärd :)
efter filmen ( ca 24.00 ) åkte vi hem till maria och dagen efter träffade vi sara . hade jättekul där också , saknat mina brudar ju ! sen på kvällen blev det resturang tillsammans med dem . m m m ysigt var det ! :)

men nu ska jag gå och fortsätta packa och försöka kyla mina stackars tänder med is .. önska mig lycka till !


stackars mig .. :p


pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0